خرید نهال گوجه سبز

خرید ارقام مختلف نهال گوجه سبز

 

  • پیوندی و اصلاح شده(زودبارده) به صورت ریشه لخت و ریشه پر گلدانی

 

  • ارقام نهال گوجه سبز : گوجه سبز پیش رس(استار) – گوجه سبز برقان – گوجه قرمز آمریکایی

دنبال خرید نهال گوجه سبز هستی؟

احداث باغ گوجه سبز

آب و هوا:

گوجه سبز در بیشتر نواحی ایران به خصوص شمال و شمال غرب ایران تکثیر و برداشت میشود. درخت گوجه سبز سرما را میتواند در طی زمستان تا حدود -۳۰درجه سانتیگراد تحمل کند. از نظر تحمل دمایی نیز بهترین طیف تا حدود ۳۵درجه است اگرچه که دماهای بالاتر را نیز تا حدود ۴۰درجه در صورت آبیاری مناسب تحمل میکند.

خاک :

درخت گوجه سبز مقاومت خوبی در برابر خاکهایی با ماهیت سنگین و مرطوب دارد اما مطلوبترین خاک برای کشت نهال گوجه سبزخاکی لمونی شنی و زهکشی شده است. تنها نوع خاک در رشد گوجه سبز تأثیرگذار نیست بلکه تغذیه مناسب خاک و داشتن مواد مغذی نیز اهمیت بسیاری دارد.

نور :

درختان گوجه سبز را باید در مکان هایی با نور کامل و مستقیم آفتاب کاشت یعنی حداقل باید در روز ۶-۸ساعت نور مستقیم در محیط وجود داشته باشد.

آبیاری :

در حین کاشت نهال گوجه سبز آبیاری منظم و عمیق اهمیت فراوانی دارد به دلیل آن که گیاه هنوز نا بالغ است در صورت عدم استفاده از روش های صحیح آبیاری میتوان انتظار داشت که گیاه خشک شود یا ریشه های آن عمق بسیاری پیدا کند درخت بالغ این گیاه به آبیاری زیاد نیازی نخواهد داشت گرچه در این زمینه نباید غافل شد تا هم چنان گیاه با معضل خشکی مواجه نشود.
بعد از کاشت نهال گوجه سبز و در سال اول بعد از کاشت باید آبیاری به شکل منظم و مرتب انجام گیرد تا ریشه های درخت به خوبی در زمین استقرار پیدا کنند. یعنی هفتهای یک الی دو بار به شکل عمیق آبیاری شود. در طی فصل رشد میتوان این درختان را هر ۲-۳هفته یکبار به شکل عمقی آبیاری کرد.  آبیاری مناسب موجب رشد و میوه دهی خوب و میوه های پر آب میشود.

برای مشاهده و توضیحات ارقام گوجه سبز بر روی تصاویر زیر کلیک کنید

گوجه سبز برقان

گوجه قرمز امریکایی

گوجه سبز پیش رس(استار)

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید