چگونه سفارش نهال بدهیم؟

سفارش نهال از فروشگاه مشهد نهال

سایت مشهد نهال یک سایت معرفی محصول می باشد . تمامی محصولات این سایت در فروشگاه مشهد نهال واقع در مشهد موجود و قابل تهیه می باشد .

شما کاربران عزیزی که تمایل به سفارش محصول از این فروشگاه را دارید می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خودتان ثبت نمایید . پشتیبانی فروشگاه همه ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد .

نیاز به راهنمایی دارید ؟

کاربران عزیز در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید در تمام ساعات فروشگاه مشهد نهال پاسخگوی شما هست فقط کافیست با ما تماس بگیرید .

 تماس با ما

شماره های تماس

جهت دریافت لیست شماره ها  اینجا کلیک کنید .

ارتباط با مشهد نهال 

نحوه سفارش و ارسال به شرح زیر می باشد .

شما می توانید به صورت غیر حضوری با کارشناسان از طریق تماس – تلگرام – واتساپ و . . . در ارتباط باشید و بعد از مشاوره در صورت تمایل نهال های مورد نیاز خود را سفارش دهید و بعد از ثبت نهایی فاکتور، نهال های مورد نظر در قسمت بسته بندی ، ضدعفونی( پرالیناژ) می شود و در نایلکس قرار می گیرد و بعد از آن در کیسه گونی هایی پیچیده و آماده ارسال می شود.
در عمل پرالیناژ  باعث می شود که ریشه نهال ضدعفونی و قارچ کشی شود و به مدت طولانی مرطوب بماند،  با این عمل مشکلی در ارسال به وجود نخواهد آمد طوری که حتی نهال چند روز در راه ارسال به مقصد شما باشد، ریشه نهال آسیب و یا خشک نشود.

تذکر : ارسال نهال به تمام نقاط کشور با بسته بندی اصولی بدون هیچ محدودیتی انجام خواهد شد